چرا گوشی یا تبلت اندروید من روشن نمی شود؟

زمان مطالعه
6 دقیقه

روشن نشدن موبایل

گوشی و یا تبلت اندروید شما دکمه های زیادی ندارد. تنها راهی که می توانید آن را روشن کنید زدن دکمه روشن و خاموش آن است. ولی هر چه آن دکمه را میزنید دستگاه شما روشن نمی شود… نگران نباشید! دستگاه های اندرویدی گاهی اوقات بعد از خاموش شدن و یا تاریک شدن صفحه روشن نمی شوند ولی این به آن معنا نیست که دستگاه شما خراب شده باشد. راه های ساده ای وجود دارد تا با استفاده از آن ها دستگاه را روشن کرد.

 

نگه داشتن دکمه قدرت یا جدا کردن باتری

امکان این که وسایل الکترونیکی در حالت خاموش گیر کنند وجود دارد. این اتفاق ممکن است برای گوشی، تبلت، لپ تاپ و یا سایر دستگاه های الکترونیکی بیفتد. در این شرایط دکمه قدرت دستگاه به هیچ وجه کار نخواهد کرد و دستگاه اصطلاحا قفل کرده است. در قدیم بهترین راه کار برای حل این مشکل خارج کردن باتری، صبر کردن چند ثانیه، قرار دادن دوباره باتری در دستگاه و زدن دکمه قدرت دستگاه بوده است. این کار تمام برق را از دستگاه خارج می کند و به آن اصطلاحا "سیکل قدرت" می گویند. اگر باتری دستگاه شما قابل جدا کردن است این روش را امتحان کنید – ممکن است که جواب بدهد.

جدا کردن باتری موبایل

معمولا باتری دستگاه های امروزی قابل جدا کردن نیست. خوشبختانه هنوز راهی برای انجام "سیکل قدرت" وجود دارد. فقط لازم است که دکمه قدرت دستگاه را به مدت چند ثانیه نگه دارید. معمولا ۱۰ ثانیه برای اکثر دستگاه ها کفایت می کند ولی برای برخی از وسایل لازم است که آن را به مدت بیشتری (حدود ۳۰ ثانیه) نگه دارید.

حال دستگاه اندرویدی شما باید روشن شده باشد. اگر هنوز روشن نشده به خواندن ادامه دهید.

 

دستگاه خود را شارژ کنید

اگر دستگاه شما روشن نمی شود و نیز با نگه داشتن دکمه قدرت آن اتفاقی نمی افتد ممکن است که فقط شارژ نداشته باشد. دستگاه را به شارژر متصل کنید و مدتی بگذارید تا شارژ شود سپس سعی کنید که آن را روشن کنید.

شارژ اندروید

اگر باتری دستگاه شما کاملا خالی شده باشد لازم است که ابتدا مدتی در شارژ بماند (حدودا ۱۰ دقیقه) تا بتواند روشن شود. اگر دستگاه با فشار دادن دکمه قدرت روشن نشد در حالیکه  هنوز به شارژ است دکمه قدرت را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید.

 

از حالت ریکاوری دستگاه یک ریست فکتوری انجام دهید

اگر دستگاه اندرویدی شما روشن می شود ولی در هنگام بالا آمدن دچار مشکل می شود (مانند قفل کردن، ارور دادن و یا بلافاصله خاموش شدن) احتمال آن وجود دارد که نرم افزار دستگاه شما دچار اخلال شده است.    

راه مخفی ای برای بازگرداندن دستگاه به حالت اول و از بین بردن اخلال در اندروید وجود دارد. فقط دقت کنید که این راه تمام داده های دستگاه شما پاک می کند و آن را به حالت اولیه باز می گرداند. زمانی از این روش استفاده کنید که دستگاه شما به علت قفل کردن و ارور دادن مداوم قابل استفاده نیست زیرا داده هایی را که آنلاین سینک نکرده باشید همه از بین خواهند رفت.

ابتدا باید به حالت ریکاوری دستگاه وارد شویم. دستگاه را کاملا خاموش کنید، سپس با استفاده از یکی از ترکیب های زیر آن را مجددا روشن کنید. این ترکیب برای دستگاه های مختلف متفاوت است. اگر هیچ یک از گزینه های زیر برای دستگاه شما کار نمی کند با جستجوی نام دستگاه و عبارت recovery mode در گوگل ترکیب خاص دستگاه خودتان را پیدا کنید.

  • نگه داشتن همزمان: دکمه های افزایش صدا + کاهش صدا + قدرت
  • نگه داشتن همزمان: دکمه های افزایش صدا + خانه + قدرت
  • نگه داشتن همزمان: دکمه های خانه + قدرت
  • نگه داشتن همزمان: دکمه های افزایش صدا + دوربین

حال دستگاه شما بالا می آید و در صفحه آن آدمک اندروید با پنل باز را مشاهده می کنید. با استفاده از دکمه افزایش و کاهش صدا گزینه Recovery mode را انتخاب کنید. سپس دکمه قدرت را بزنید و دستگاه شما در حالت ریکاوری بالا خواهد آمد.

ریکاوری اندروید

در حالیکه دکمه قدرت را نگه داشته اید، دکمه افزایش صدا را بزنید. سپس با استفاده از دکمه های افزایش و کاهش صدا کزینه ی Wipe data/factory reset را انتخاب کنید و با زدن دکمه قدرت تایید کنید. گزینه ی Yes را انتخاب کنید و دکمه قدرت را بزنید.

recovery command

دستگاه شما به حالت اولیه اش بازگردانده خواهد شد و مشکلات نرم افزاری آن از بین خواهد رفت.

 

شاید دستگاه شما خراب شده باشد

گوشی خراب

اگر بعد از انجام دادن تمام مراحل بالا هنوز دستگاه شما به درستی کار نمی کند ممکن است که خراب شده باشد.

در دستگاه هایی که باتری آن ها قابل جدا شدن است این احتمال هنوز وجود دارد که باتری دستگاه دچار مشکل شده و لازم است از باتری جدید استفاده کنید.

اگر دستگاه شما هنوز شامل گارانتی می شود آن را هر چه زودتر به مرکز گارانتی ببرید. ولی اگر شامل گارانتی نیست شاید وقت آن رسیده باشد که به فکر گوشی جدید باشید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest

373 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نفس

سلام جرا کوشیم روشن نمیشه فقط وقتی میزنم شارز ویبره میزنه  ?

نفس

جرا کوشیم وقتی ممیزنم شارز فقط صدای ویبره میده 

حمید

بادرود

منم داشتم باتبلت لنوو ۳۵۰۰ کارمیکردم یهو صفحه ش سیاه شد.بعدکه خاموش کردم ،وقتی روشنش میکنم آرم لنوو میادروصفحه ودیگه هیچ.دکمه مخفی ریست راچندباره زدم شاید درست شه،نشد.

بارچندم ایجورمیشه وهربارمیبرم تعمیراتی،کلی پول ازم میگیره،

انصافا بگین چیکارش کنم،؟ دیگه نمیخوام بدمش تعمیر،پرش فایل خانوادگیه.

حمیدرضا

سلام.

منم داشتم باتبلت لنوو ۳۵۰۰ کارمیکردم یهو صفحه ش سیاه شد.بعدکه خاموش کردم ،وقتی روشنش میکنم آرم لنوو میادروصفحه ودیگه هیچ.دکمه مخفی ریست راچندباره زدم شاید درست شه،نشد.

بارچندم ایجورمیشه وهربارمیبرم تعمیراتی،کلی پول ازم میگیره،

انصافا بگین چیکارش کنم،؟ دیگه نمیخوام بدمش تعمیر،پرش فایل خانوادگیه.

عاطفه

دقیقا منم مشکلم همینه مارک تبلتم هم همینه خواهشا راهمایی کنید

Mah

سلام من یه تبلت s6000idea دارم ک خاموش شده وقتی دکمه پاور رو میزنم فقط آرم لنوو میاد و همینجور میمونه رو صفحه وقتی پاور و ولووم بالا رو همزمام نگه داشتم تا ریست بشه گزینه ریکاوری مود رو هم زدم ک بعدش شکل اون آدمک آندروید اومد که پابینش نوشته no commands  و دیگه هیچ گزینه ای برای انتخاب نیست

امیرحسین مرادیان اصفهانی

سلام.گوشی شما اندرویدش پریده .                          

 

بهتره بوردشو عوض کنید.

یا یه اندروید روش نصب کنید.بهتره بدین تعمیر کار این کار رو انجام بده.

سوروش

سلام من تبلت لنوو یوگا ۲دارم 

یه سری روشنش کردم نوشته لنوو اومد بعد خاموش شد 

الانم دکمه پاورو با صدا کم زیاد نگه نیدارم روشن نمیشه تو شارژ میزنم علامت نمیده 

تورو خدا کمک کنید 

دم عیده ۱۵روز تعطیله

فاطمه

ببخشید من تبلتم چند وقت باهاش کار نکردم الان روشن نمیشه چیکار کنم؟؟؟

شکوفه

تبلت لنوو دارم چن تا ربه خورده و هنگ میکنه اصلا شارز نمیشه

HAMED

سلام گوشی من کلید پاورش خرابه آیا راهی برای روشن کردن گوشیم وجود داره مدل گوشیمJ5

نعمان

لام من تبلت lenono tab 2 a7-30h دارم حالت خاموش و وشن زدم خاموش شد دیگه روشن نشد…چیکار کنم روشن بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نعمان

سلام من تبلت lenono tab 2 a7-30h دارم حالت خاموش و وشن زدم خاموش شد دیگه روشن نشد…..

اسی جون

سلاااام . خدا به شما و خانوادت سلامتی بده , یک هفته بود گوشیم خونه افتاده بود . الان درست شد . ممنووووووووون

ش

بهشت نصیبتون

ممنون ۳۰ ثانیه نگه داشتم دکمه قدرت رو درست شد

خدا خبر بده بهتون شرایط مالی خرید . تعمیر نداشتم تا فردا صبح باید با نگرانی میخابیدم.

.

.

ش

بهشت نصیبتون

ممنون ۳۰ ثانیه نگه داشتم دکمه قدرت رو درست شد

خدا خبر بده بهتون شرایط مالی خرید . تعمیر نداشتم تا فردا صبح باید با نگرانی میخابیدم.

بنفش

وای خدا خیرتون بده. ممنون بابت سایتتون

شایان

تبلتم اصلا ن شارژ میشه ن روشن میشه لطفا کمکم کنید

 

Shaghayegh

سلام.

من تبلت lenovo s6000 دارم.

تبلتم یهو هنگ کرد و دیگه تاچش کار ننیکرد و منم با دکمش خاموشش کردن

ولی الان دیگه روشن نمیشه.ینی وقتی دکمه رو فشار میدم تا روشن بشه فقط ارم لنوو رو صفحه میاد و همونجا گیر میکنه.

لطفا هرکس میدونه باید چیکار کنم بهم ایمیل بزنه واقعا ب اطلاعات توی اون تبلت احتیاج دارم.

ممنون

۹۸[email protected]

شهرام

منم همین مشکل رو داریم …لنوو tab2 a10 30 فقط روشن میکنم ارم لنوو میاد … دکمه کم و زیاد و خاموش هم تو ستینگ نمیره …فهمیدید به منم بگید لطفا [email protected]

 

فاطمه

برای منم lenovo هست مال شما درست شد؟

ali

سلام من تبلت چینی دارم و تبلتم باتری مخفی دارد ونمیتوانم باتری ان را بیرون بیاورم

زمانیکه تبلتم رو توی شارژ میزنم علامت شارژ نیز نشان نمی دهد

چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی 0011

عالی دمتون گرم

helia

سلام من تبلت gtn8000 سامسونگ دارم داشتم با هنزفری اهنگ گوش میدادم هی قطع و وصل میشد و یکدفعه کلن قطع شد و هرچی میزنم روشن شه تا اونجاش که اهنگ میزنه میخواد روشن شه میره ولی از اون به بعدش دیگه همینجوری هی رو همون صفحس که هی کلمه سامسونگ هست بعد از چند دقیقه هم که کلن خواموش میشه خواهش میکنم کمک کنین روشنش کنم.

سارا

سلام من یک تبلت دارم.چند روز پیش داشتم باهاش کار میکردم که دیدم لمس تبلت کار نمیکنه به تبلت چندتا ضربه زدم و دیدم صفحه تبلت قاطی کردم هی بالا پایین میرفت هی شطرنجی میشد. بعد گفتم خاموشش کنم  تا درست شه شاید ولی وقتی میخواستم روشنش کنم ارور میداد که متاسفنه اندوروید شما متوقف شده است. و وقتی اوکی رو فشار میدادم نمیرفت و دوباره اون پیام می اومد.صفحه پشتشم سیاه بود.تا امروز که مطالب شما رو خوندم میخواستم راه حل ریست فکتوری رو انجام بدم که دیدم انجام نمیشه و بعد از چند دقیقه یک صفحه سفید اومد و بعد یهو یک صدای عجیبییییی از تبلت اومد. من فقط تنها کاری که کردم دکمه خاموش رو ده ثانیه فشار دادم تا خاموش شه.لطفا کمکم کنید و بگید مشکل کجاست و من چیکار کنم.ایمیل هم نوشتم میخواید خصوصی برام توضیح بدبد. با تشکر از سایت خوبتون

sepanta

اقا نمیشه هر کار که گفتید انجام دادم تبلتم اسمش gl)samsungلطفا جواب بدید

صدف

سلام من گوشیم صد درصد شارژشده وقتی روشنش میکنم برنامه ک اولش بالا میا براروشن شد ک اسم گوشی رو مینویسه هنگ میشه توراخدا کمکم کنید

وچیهه

چقدر زمان میبره؟

ستاره

با سلام من تبلت ۱۰ونیم اینچ دارم.من چند روزی هست که تبلتم کلا روشن نمیشه.چون قبل از اینکه این اتفاق بیوفته،من دیدم رو صفحه اومد که ((گوشی شما باید بروز رسانی بشه))بعد منم OKرو زدم از اون موقع دیگه کلا روشن نمیشه.اگر میشه به ایمیل من مراجعه کنید و راهکار رو به صورت خصوصی برای من ارسال کنید.

مجسن

داداش خیلییی مچکر عالی عالی عالییییی
 

ابراهیم

ممنون  از راهنمایی شما.

طلا

بسیار ممنونم خیلی کمک کرد 

abbas

اقا سلام من یک گوشی g4  ولی وقتی شارژ اش تموم شده دیگه نه روشن میشه و نه شارژ میشه تو رو خدا کمکم کنید

Alireza

سلام من ی گوشی Y600 HUAWEIدارم هنگام بازی کردن کلش بودم ناگهان دستور متوقف کردن دادن بعد خاموش شد بعد هر کاری کردم روشن نشود می خواستم بدونم اشکال از چیه ؟؟

alireza

سلام:/ اقا کمک کنین این گوشی ما هاوی y600 داشتم بازی میکردم یک هو خاموش شد گوشی بعد هر کاری کردم روشن نشد یعنی روشن میشه ماررک شرکت هاوی رو میده اما بعدش مینویسه (برایند سیستم واکنشی نشان نمیدهد. ایا میخواهید انرا ببندید؟ منتظر ینانید-تایید)اقا من چی کار کنم راستی یک چیزیم بگم من یه کاره احمقانه ای که کردم یک هفته قبل ازاین اتفاق گوشیمو فک کنم روت کردم نگیدونم روت شد یا نه اقا کمک کنین من اینو نمیخوام فلش کنم

 

 

سارا

تبلت من لنوو مدل یوگا هست. روشن نمیشه فقط آرم لنوو بالا میاد. قبلا دادم نمایندگی رامش رو عوش کرد اما بعد یکماه دوباره همینجوری شده. خیلی اطلاعات توش دارم چیکار کنم.توروخدا رانهمایی کنید مشکل شارز هم نداره

مجید

سلام من امروز تبلتم رو زدم تو ی شارژ اما نه شارژ شد نه روشن شد لطفا  راهنمایی کنید

سهیل اثنی عشری

من تبلتب  لنو ووH5000روش شماره گیری نداره و نه میتوان به کسی زنگ زد میشه راهنمایی کنید نبلتم را ریست کردم باید چکار کنم؟

 

 

ناشناس

واقعا مرسی دستتون درد نکنه

محمدرضا

دوستان گلی که تبلت اونها روشن نمیشه اصلا نگران نباشد با کاری که من میگم تا ۹۹ درصد تبلت تان روشن میشه.
(کنار جای سیم کارت و مموری یه سوراخ هست با یه سورن البته با احتیاط به مدت ۵ ثانیه نگه دارید و بعد رها کنید، بعدش برید سراغ دکمه پاور و مثل همیشه تبلت تون رو روشن و منو دعا کنید.)
موفق باشید.

mahsa

با تشکرازمدیریت سایت.راه حل شما خیلی راحت وعالی بود ومشکل تبلت من حل شد

amir

خدا خیرتان بدهد از خدا هر چیزی میخواین به شما بدهد

عباس

سلام

تبلت من مدل ایسوس FE375 /16G در حال کارکردن خاموش شد با اینکه حدود ۴ ساعت در شارژ بود ولی روشن نمیشود 

لطفا راهنمایی بفرمایید

محمدرضا

سلام من یه مشکل خیلی پیچیده دارم که همزمان برای دوتا از گوشی هام افتاده  گوشی که روشن میکنیم روشن میشه اندروید هم بالا میاد سیم کارتو رمو میخونه گوشی اون موقع کند میشه و هنگ میکنه بعد صفحه سیاه میشه بعد ری استارت میشه این مشکل برای دو تا از گوشی هام افتاده  لطفا راح حلشو بهم بگین و بگین چی کار کنم تا گوشی سومم که از همه گرون تره این طوری نشه ایملمم [email protected]است ممنون

حمیدرضا

مشکل یا از یکی ازبرنامه هاست یا ارائه دهنده سیمکارت

تكتا

وای مرسی مشکلم حل شد ممنون از شما

Na.RZ

من تبلت lenovo دارم همه ی کار هایی که گفتیدو انجام دادم ولی بازم روشن نمی شد

چی کار کنم؟؟؟؟؟؟

رضا

 

سلام. ببخشید من یه گوشی مدل سامسونگ گلکسی E5 دارم. چند روز 

پیش یه برنامه ریکاوری روش نصب کردم که فایل های حذف شده ام رو برگردونم. اما در حین ریکاوری گوشی خاموش شد. حالا هم از اون موقع تا حالا بصورت او اتومات روشن خاموش میشه. البته نه روشن خاموش. نماد ابتدایی سامسونگ رو نشون میده بعد خاموش میشه و دوباره این نماد رو بالا میاره. مدام همین اتفاق بصورت اتومات روشن میشه. بردمش تعمیرات، بعضیا میگن رامش پریده. بعضیا میگن مشکل از باتریشه. لطفا راهنماییم کنید. مشکل از کجاست؟! خیلی واجبه ممنون میشم جواب بدین. باتشکر

علی شفیقی

سلام. من تبلتم خوب کارنمی کرد مجبور شدم باز نشانیش کنم از زمانی که این کارو کردم تبلتم روشن نمیشه .مردم می گفتن باید فلش بزنم اما فایلش پیدا نمیشه. لطفا کمکم کنیین.

لطیفه

وای گوشی من گلکسی اس فور وقتی داشتم باهاش کار میکردم یه دفعه ای خاموش شد دیگه هم وشن نشد الان بردم گوشی فروشی تا ببینیم چه میشود

ناشناس

خواهش میکنم به سوال من جواب بدید قسمتون میدم

 

ناشناس

سلام تبلت من بهم پیام داده بود که باید سیستم شما بروزرسانی شود منم بله رو زدم و در حال بروز رسانی بود وقتی کامل پر شد تبلتم خاموش کرد و چند تا نوشته زده که گفته به سیستم تبلتم پیام داده بروز رسانی شه اما قبول نکرده و ارور داده و اصلا روشن نمیشه من باید چیکار کنم پشت تبلتم هم باز نمیشه یعنی مدلش اینه برای انداختن سیم کارت و رم از گوشه یی هست که باید از اونجا انداخت و پشتش باز نمیشه که من باتری اش رو در بیارم الان در حالت ارور و روشن نمیشه خیلی نگرانم من چیکار کنم نکنه سوخته باشه مارک تبلت من Lenovo

ERFAn

خیییییلی لایک دارین

pluya

سلام من ی گوشی Hawaiدارم ک خود ب خود برنامه دانلود میکنه و بعد خاموش میشه خود ب خود.کوبیدمش زمین حالام روشن نمیشه چیکارش کنم؟؟؟لطفا راهنمایم کنید ممنون

mohammad hosyn

سلام تبل من lenovo a3300 Hهست روتش کردم هرچی میکنم روشن نمیشه لطفا راهنماییم کنین

niloo

سلام.دکمه قدرت چیه؟

sara

تبلتم لنووA300HV هستش.روشن نمیشه فقط وقتی به کامپیوتر میزنم یه صدایی میده و دیگه هیچی.هر روشی هم بوده امتحان کردم نشد.چیکار کنم؟

hosein

سلام من دکمه افزایش صدا و کاهش باهم و به الاوه ی پاور رو گرفتم حل شد

 

کیارش

سلام . اولین راهکارتون یعنی نگه داشتن دکمه پاور برای ۱۰ ثانیه به کار من آمد. ترسیده بودم که گوشیم خراب شده باشه یا ال سی دیش سوخته باشه . خدا خیرتون بده 🙂

فرهان

سلام من گوشیمو تنظیمات کارخانه زدم ولی بعدش هر کاری کردم تا روی ارم سامسونگ میاد ولی روشن نمیشه چیکار کنم

 

رضا

با سلام و تشکر از شما

مطلب جالب و مفیدی بود

موفق باشید

maedeh

تبلتم لنووA3300HV هستش.روشن نمیشه فقط وقتی به کامپیوتر میزنم یه صدایی میده و دیگه هیچی.هر روشی هم بوده امتحان کردم نشد.چیکار کنم؟

سعید

سلام دقیقا مشکل منم عین شماس الان من باید چیکار کنم 

طیبه

سلام. دستتون درد نکنه عالی بود. مشکل تبلت من حل شد.

نیکو

باعرض سلام تبلت من لنوو است امروز صبح باهاش کارکردم و چن ساعت بعد که اومد سرش باهاش کارکنم دیدم خاموشه و روشن نمیشه دیشبم شارژش کردم نمیدونم الان چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید.

فاطمه

باعرض سلام تبلت من لنوو است امروز صبح باهاش کارکردم و چن ساعت بعد که اومد سرش باهاش کارکنم دیدم خاموشه و روشن نمیشه دیشبم شارژش کردم نمیدونم الان چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

معین

سلام برای من همون آدم کوچولو با اون پنل میاد ولی بالا پنلی که باز شده علامت اخطار یا خطر میزنه

سید مجید

لایک فقط همین و بس.

raha

یه خواهش دیگه میشه به سئوالات پاسخ بدید؟

 

مدیر

بله

محمد

هییییییییییس . تاریخ رو نگاه فقط

raha

ببخشید وقتی میرم تو کلش تبلتم هنگ میکنه باید چیکار کنم ؟

raha

slam har kary mikonam tabletam roshan nemisha chikar  konam?

ma?htab

دست گلتون دردنکنه.. درست شد

رامین

با عرض سلام

من گوشی htc desire 516 dual sim دارم.

گوشی روچند روزه روت کردم.

برای انجام اعمالی روی گوشی زیاد باطری رو دراوردم و جا زدم.اما گوشیم دیگه بالا نمیآد.وختی روشنش میکنم ویبره داره ولی هیچ صفحه ای نداره و ال سی دی نمایان نمیشه.هیچ نوری نیست.آخه نه ضربه ای خورده و نه فشاری .نمیدونم چیکا کنم.خواهش میکنم راهنماییم کنید.تمام حالتهای بالا رو هم امتحان کردم.ممنون

 

مهدی شمشیری

تبلت من سامسونگ  مدل sm-t111است هنگ کرده وعکس بازی رو صفحه مونده چکار کنم روشن شود ؟

رضا

سلام گوشی من(سامسونگ اس ۳) هنگ کرده بود باطریش در آوردم الان دیگه روشن نمیشه دکمه پاورو نگه میدارم صفه سفید میاره اگر میدونید مشکلش چیه لطفا راهنمایی کنید ممنون

جواد

سلام گوشی من سامسونگ s4هست صبح باطریش ضعیف بود یکباره خاموش شد دیگه روشن نشد همه کلیده را تست کردم فقط ارم سامسونگ میاد ومیرود ممنون میشم راهنماییم کنید

مرجان

یه مدتی هست که شارژ گوشیم خیلی زود تموم میشد و تا این که یه دفعه شارژش تموم شد و زدم به شارژ و وقتی بعد حدودا ده ساعت برداشتم هنوز شارژ نشده بود و گوشی روشن نمیشه

فاطمه

سلام من گوشیموتوشارژزدم ولی۰درصده وهرچی دکمه ی روشن خاموش رومیزنم روشن نمیشه چیکارکنم بگین خواهشا

تیمور

سلام گوشیم xperia sp هستش یه بار وقتی داشت شارژ میشد باهاش کار کردم و قبل اینکه کامل شارژ بشه اونو از شارژر جدا کردم حدودا ۴۰ درصد شارژ داشت بعد به شارژر وصلش کردم الانم روشن نمیشه نمیدونم چیکار کنم تو رو خدا کمکم کنید

امید

من زدمش توی شارژ روشن نشد ولی به لبتاب وصلش کردم روشن شد واقعا سپاسگزارم

سيما

سلام من دیروز یک تبلت لندر واسه پسرم خریدم شارژش کم شده بود خاموشش کردم دیگه روشن نمی شه بیشتر از ده ساعت هم زیر شارژ بوده چیکار کنم؟ ممنون

N

گوشی من لنوو VIBE X هست ولی روشن نمیشه

محمد

سلام من اینکارو کردم حالا بعدش چیکارکنم

نرگس

سلام من تبلتم لنوو a 3500 هستش .. یه مدتی هست به شارژ حساس شده .. هر موقع میزنم به شارژ هی خاموش روشن میشه … یا اصلا خاموش میشه تا چندین ساعت روشن نمیشه …. وقتی هم روشن میشه تا میاد صفحه لود بشه باز خاموش میشه و این کارو چند بار پشت سر هم تکرار میکنه … چند بار هم فلش فارد کردم ولی فایده نداشت .. نمیدونم مشکلش چیه که اینطوری میشه …. گاهی هم که به شارژ وصل نیشت خودش یهو خود به خود خاموش میشه دوباره روشن میشه اما وقتی به شارژ میزتن مه دیگه داغون میشه … الآن از دیشب تا حالا که تبلتمو زدم به شارژ فقط دو دفعه به زور دکمه ی پاور برای چند دقیقه روشن شد و صفحش اومد بالا ولی باز خاموش شد..الآنم خاموشه … تو رو خدا هر کی بلده کمکم کنه …. خواهشا .. وسیله کارمه تبلتم .. نیاز دارم بهش … تو رو خدا راهنمایی کنید … ممنون و سپاس گزارم .. 

 

 

 

ali

کنار جای سیم کارت  یه سوراخ هست با یه خلال فشارش بدین داخل مشکل حل میشه

Mohaghegh

با سلام

من تبلت لنووA3500 دارم.خیلی هنگ می کرد مجبور شدم به تنظیمات کارخانه برگردانم.اما برای این کار وارد تنظیمات تبلت شدم و از اونجا این کار رو انجام دادم.بعد از اینکه تأیید کردم علامت ربات اندروید اومد بعدش هم انگار تبلت ریست شد.وقتی صفحه بالا اومد نوشت لنوو بعد هم دیگه هیچ اتفاقی نیفتاد.الآن چند ساعته که به همین حالت مونده.خواهش می کنم کمکم کنید خیلی برام مهمه که درست بشه.

علیرضا

اقا تورو خدا جواب بدید من خیلی نیاز دارم،تبلتم خرابه

خودم به درک

بابامو چیکار کنم؟بفهمه می کشم!!!

fateme

عالی بود مرسییییییی

علیرضا

سلام.خسته نباشید،تبلت من لنووA7 ولی اصلا بالا نمیاد.مثلا وقتی که میزنمش به شارژ فقط یه صفحه سیاه میاد که وسطش علامت یه باتری سبز،باید بعد از اون یه باتری ابی بیاد که اعلام کنه تبلت چقدر شارژ داره،اما نمیاد.به کلش حساس.وقتی میرم کلش هنگ میکنه و بعد ۵دقیقه اینجوری میشه،دو دفعه خاموش شد ولی روشن شد،اما الان دیگه روشن نمیشه،کمکم کنید تروخدا.

فاطمه

داشتم دق میکردم دستتون درد نکنه
گوشیم درست شد

حامد

آقا خیلی ممنون از مطلب مفیدت . خدا یاورت باشه

amir

سلام من موبایلم از شب قبل تا الان توی شارژ بوده صبح کهبلند شدم خود به خود خاموش شده بود و روشن نمیشود چیکار باید بکنم sony xperia z1

 

محمد

سلام و عرض ادب

آقا من یه گلکسی اس۶ دارم وقتی به شارژ وصلش میکنم و صفحه ش رو قفل میکنم بعد از چند دقیقه صفحه ش خود به خود روشن میشه و تا اخرش روشن میمونه و زمان شارژ رو طولانی میکنه، خیلی رو اعصابه چیکارش کنم؟؟؟

تازه وقتی هم که به شارژ وصل نیست و قفله بازم خود به خود صفحه ش روشن میشه روشن میمونه تا باطریش خالی شه، خواهشا" و التماسا" بگید چکارش باید بکنم، ممنون مدیر….

فرناز

خدا خیرتون بده درست شد گوشی من

عاطفه

سلام. تبلت من لنوو A3500 هستش و امروز یهو خاموش شد و دیگه روشن نشد.تورو خدا بگید چیکار کنم؟  تمام روشای بالارو امتحان کردم نشد . من ۲ ساله که این تبلتو دارم خواهش میکنم راهنمایی کنید. دارم سکته میکنم. جواب بابامو چی بدم ۷۰۰ ت بابتش پول دادم!

فرهاد

نگران نباش عزیزم. تبلتو به یک کامپیوتز وصل کن و پاور اونو ۳۰ ثانیه نگهدار روشن میشه.

 

 

 

۴

feresshteh

سلام 

راهکارتون عالی بود 

کلی سایت گشتم ، همه ی مطالب مشابه بود و به درد من نمیخورد .

پریناز66

سلام تبلت با نام ایسوس دارم صبح خوب بود رون بود بعد بعدازظهر امدم دیدم بازروشن نمیشه چکار کنم؟

hana

سلام تبلن من lenovo s5000هست یه هفته قبل ریکاوری کردم مشکلم حل شد اما بازم دوباره تبلتم هنگ کرد  سه چهار  بار ریکاوری کردم اما بازم روشن نشد چیکار کنم؟؟؟

میثم

سلام راهنمایی هاتون عالی بود داشتم سکته میکردم

افسون

با سلام

مدل تبلت من me172v  ،Asus هست. مدتی هست هر مرور گر رو باز می کنم و یا مثلا صفحه تلگرام رو باز می کنم،صفحه یه دفعه محو می شه و میره به منو اصلی اصلا نمی تونم کار کنم باهاش. همه رانها مثلا ریست و حتی فلس رو امتحان کردم و دادم بیرون فلس زدن و درست نشده.چی کار باید کرد لطفا راهنمائی بفرمائید

سینا

سلام گوشی من هوایی وای ۵۲۰ هستش باهاش کار کردم بعدا شارژش تموم شد گذاشتم شارژ اومدم که کار کنم دیگه روشن نشد گفته های شما رو هم انجام دادم ولی هیچ کودومش نشد لطفا راهنمایی کنید متشکرم.

مرگ

جون هر کی که دوست دارین جواب منو بدید 

مرگ

سلام دوست عزیز 

من گوشی اس ۵ دارم مشکل گوشی اینه که گوشی روشن میشه ولی چیزی رو نشون نمیده

aysan

سلام

تبلتم خاموش شده روشنم نمیشه اولش انتنش رفت بعدم زد خدمات گوگل پلی متوقف شده است بعد صفحش هعی روشن خاموش میشد بعد اونم خاموش شد الانم روشن نمیشه هر کاری هم که گفتین انجام دادم فایده نداره 

کمکم کنید:/

جان هرکی دوست دارید جواب بدید

سلام من یه تبت لنوا دارم بعد روت خود بخ خور ریستارت شد و دیگه بالا نیومد مظورم اینه بین ححالت روشن و خاموش گیر کرده و فقط آرمش بالا میاد دکمه صدا و اینا هم کار نمیکنه کمکم کنییییید

ماهور خانوم

وای خدای من داشتم دق میکردم بدونه محمد چیکار کنم واقعا مرسی الهی بری ترکیه

عليرضا

عالی بود ممنون دستگاه من lenovo a5500بود و روشن شد داشتم شکته میکردم ولی روشن شد بازم ممنون

123

واس من روشن شد شما چیکارش کردین

 

سعید

آقا خدا دنیا و آخرت رو بهتون بده خدا رو شکر درست شد

محمد

درزطی

با سلام

من تبلتمp6200است.قبلا اندرویدم دو بود .وقتی هنگام بالا امدن روی سامسونگ گیر می کرد راهی بجز ریست فکتوری نداشتم و بعدش مشکل بر طرف می شد.از وقتی اندرویدشو ارتقا دادم این اولین بار است که این مشکل دو باره براش پیش امده است .ولی دیگه ریست فکتوری نمیشه و وقتی گزینه ریست فکتوری را میزنم به نظر میرسه داره کار می کنه ولی چند لحظه بعد تبلت ریست میشه و دوباره رو صفحه سامسونگ گیر می کنه.یک بار هم تو صفحه ریکاوری هر دکمه ای حتی دکمه روبوت و خاموش کردن را می زدم با ارور مواجه می شدم. 

صفحه ریکاوری هم هنگام ارتقا تغییر کرده. 

لطفا کمک کنید

با تشکر

miss-chett

سلام خسته نباشید تبلت من GALEXI TAB3 مدل SM-T211هست شارژش کاملا تمام شده بود سه ساعت شارژش کردم ول متاسفانه الان روشن نمیشه بخاطر مطالب شخصی نمیتونم به تعمیرگاه مراجعه کنم لطفا کمکم کنید پیشاپیش ممنونم از همکاری و زحماتتون

 

373
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x