معرفی وب سایت ها و ابزار های جالب – پیش بینی آب و هوا، ذخیره راحت لینک ها، و زمان باقیمانده تا مرگ

 

سایت جالب

وب سایت های بسیار زیادی هر روز به شبکه ی جهانی وب اضافه می شوند. از سایت های خبری، سرگرمی، تخصصی و …. گرفته تا سایت ها و وبلاگ های شخصی. ما در این قسمت سعی می کنیم هر چند وقت جالب ترین مطالبی که نظر ما را جلب کرده اند برای شما معرفی کنیم.

Forecast.io – سایتی است که پیش بینی وضعیت هوا در چند روز آینده را در محیطی بسیار زیبا به همراه جزئیات و نمودار های ساعتی به نمایش می گذارد. اگر از ظاهر تکراری و شلوغ سایت های پیش بینی آب و هوا خسته شده اید این سایت گزینه ی بسیار خوبی برای شما است. از دیگر امکانات سایت نمایش عبور جریانات جوی و حتی نمایش اوضاع آب و هوایی یک شهر در تاریخ گذشته می باشد.

forecastio

 

Saved.io – برای ذخیره لینک های مهم و در دسترس داشتن آن در همه جا از این سایت استفاده کنید. راحتی استفاده از این سایت و در دسترس بودن لینک های شما در همه ی مرورگرها از مهمترین مزیت های آن است. فقط کافی است برای ذخیره لینک در نوار آدرس مرورگر خود قبل از آدرس مورد نظر saved.io/ را تایپ کنید و دکمه Enter را بزنید. آدرس شما به همین سادگی ذخیره می شود و هرکجا که به اینترنت دسترسی داشته باشید با مراجعه به Saved.io به تمام لینک های خود دسترسی خواهید داشت.

savedio big

 

This Much Longer – سایتی که به صورت نمادین میزان باقی مانده از عمرتان را نشان می دهد. خیلی وقت ها برای انجام دادن کارهای بزرگ تعلل می کنیم و فکر می کنیم که حالا حالاها وقت داریم. در این سایت با وارد کردن سال تولد به میلادی و سنی که قصد زندگی کردن تا آن را دارید، با استفاده از نمودار و جعبه ها به صورت نمادین میزان زبان باقی مانده از زندگیتان را به نمایش می گذارد.

This much longer

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرداد

مرسی

لطفا بخش هایی مثل این که معرفی وبسایت و بازی و برنامه هست رو بیشتر بزارید.

مرسی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x