۵ راه برای دانلود سریع عکس ها و آلبوم ها در فیس بوک

زمان مطالعه
6 دقیقه

دانلود چندین عکس فیس بوک

همانطور که میدانید فیس بوک به ما اجازه می دهد که آلبوم عکس ایجاد کنیم و از این طریق عکس های مربوط به هر رویداد را در آن ذخیره کنیم. رویداد هایی مانند مراسم ها، سفر ها، برنامه های خاص و …. رامی توان در قالب آلبوم عکس در فیس بوک قرار داد تا دوستان و آشنایان هم بتوانند آن ها را ببینند.

متاسفانه فیس بوک به ما امکان دانلود کردن کل آلبوم را نمی دهد. ممکن است که بخواهید آلبوم را دانلود کنید تا هنگامی که به اینترنت متصل نیستید به دوستان و آشنایانتان نشان دهید. اگر بخواهید هر عکس آلبوم را مجزا دانلود کنید و فرض کنیم که در آلبوم ۱۰۰ تا عکس باشد آنوقت تصور کنید که برای دانلود هر آلبوم عکس از فیس بوک چه زمانی را باید صرف کنید.

روباه برای صرفه جویی در وقت شما و راحت تر کردن دانلود آلبوم های عکس فیس بوک ۵ ترفند معرفی کرده که به راحتی و با یک کلیک می توانید یک آلبوم کامل را دانلود کنید. با این ترفند ها شما به راحتی می توانید عکس های آلبوم هایی که توسط خود شما، دوستانتان، عضو گروه و یا صفحه ای که لایک کردید ایجاد شده را دانلود کنید.

 

چگونه آلبوم های عکس فیس بوک را دانلود کنیم

دانلود عکس های فیس بوک

شما می توانید از ابزارک های مرورگر های فایرفاکس، کروم و برنامه های آنلاین برای دخیره آلبوم بر روی کامپیوترتان استفاده کنید. از بین چندین روشی که برای این کار وجود دارد روباه ۵ روش برتر را انتخاب کرده است.

۱-  به وسیله PicknZip

این یک ابزار رایگان آنلاین است که می تواند آلبوم های عکسی که توسط شما و یا دوستانتان ایجاد شده را دخیره نماید. همچنین می توانید با استفاده از این سایت پشتیبانی از عکس های پیج های (صفحه ها) و گروه های فیس بوک تهیه کنید. ابتدا به سایت PicknZip رفته و بر روی دکمه login در قسمت بالای سایت کلیک کنید. با اکانت فیس بوکتان وارد شوید و به برنامه اجازه دسترسی به پروفایل فیس بوکتان را بدهید. آلبوم هایی که می خواهید از آن ها پشتیبان تهیه کنید و یا دانلود کنید را انتخاب کنید. به همین سادگی می توانید آلبوم ها را دانلود کنید.

 

۲-  به وسیله ابزارک مرورگر فایرفاکس

با این ابزار ساده می توانید به راحتی و با یک کلیک چندین عکس فیس بوک را دانلود کنید. ابتدا ابزارک Fluschipranie را دانلود کنید و در مرورگر فایرفاک نصب کنید. حال با فایرفاکس وارد فیس بوک شده و عکس هایی که می خواهید دانلود کنید را در فیس بوک باز کنید. بر روی لینک عکس کلیک راست کنید و گزینه fluschipranie download را انتخاب کنید.

 

۳-  به وسیله ابزارک مرورگر گوگل کروم

اگر شما به گوگل کروم علاقه دارید ابزارک ساده ای وجود دارد که عکس های آلبوم های فیس بوک را دانلود می کند. Download FB Album mod را در مرورگرتان نصب کنید و صفحه آلبوم فیس بوک که می خواهید دانلود کنید را باز کنید. سپس Ctrl + S را همزمان زده تا صفحه در کامپیوترتان دخیره شود. این ابزارک به صورت خودکار تمام عکس های آلبوم را در فایلی که مشخص کرده اید به همراه صفحه مورد نظر ذخیره می کند.

 

۴-  به وسیله برنامه اندروید

برنامه جالبی وجود دارد که به کمک آن می توانید آلبوم های فیس بوک را بر روی گوشی خود ذخیره کنید. Album download application را از گوکل پلی دانلود کنید تا بتوانید عکس ها را با کیفیت بالا دانلود کنید. از آنجایی که به دلیل تحریم های ایران گوگل پلی با اینترنت ایران قابل دسترسی نیست این روش برای پارسی زبانانی که خارج از ایران به سر می برند بیشتر کاربرد دارد. یکی دیگر از مزایای این برنامه امکان جستجوی قوی آن می باشد که به شما اجازه می دهد با نام، مکان و کلید واژه ها آلبوم مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

۵-  به وسیله نرم افزار PhotoGrabber

این وسیله برنامه ای است که بر روی کامپیوتر خود نصب می کنید و هنگامی که به آن اجازه های مورد نظر را بدهید می توانید با استفاده از آن عکس های خودتان، عکس های تک شده و آلبوم های کامل را دانلود کنید. PhotoGrabber را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و با اکانت فیس بوک وارد برنامه شوید. عکس ها و آلبوم هایی که می خواهید دانلود کنید را انتخاب کنید و مشخص کنید که کجا می خواهید که ذخیره شوند. در پایان دکمه Begin Download را زده تا عکس های شما دانلود شوند. این برنامه علاوه بر ویندوز برای سیستم عامل مک اپل نیز وجود دارد که کاملا رایگان است.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x