خرید اینترنتی از سایت های خارجی

زمان مطالعه
6 دقیقه

cashu-en

این روزها تقریبا هر کسی می‌داند که به علت تحریم‌های بانکی که برای کشورمان وجود دارد خرید اینترنتی از سایت های خارجی ناممکن یا بسیار مشکل است . 

خرید‌های اینترنتی از وب سایت‌های خارجی معمولا توسط کارت‌های اعتباری انجام می‌شوند که البته تعداد کارت‌ها و یا درگاه هایی که اعتبارات گسترده در جهان دارند خیلی هم زیاد نیست .

از جمله معروف ترین آنها می‌توان به  Master Card , Visa Card PayPal , Google Wallet  و … اشاره کرد . اما مشکل اینجاست که به علت تحریم‌ها برای داشتن اینها باید از ترفند‌های خاص و هزینه‌های بالا استفاده شود .

با وجود هزینه زیاد این کارت ها ، حتی اگر آن ها را نیز تهیه کنید ، در زمان پرداخت به علت تحریم برای کشورمان ، دچار مشکلات زیادی می شوید و حداقل اتفاق این است که پرداخت شما لغو می شود. 

 

CashU ( کش یو یا کاش یو ) چیست؟

 CashU کار شما را آسان کرده است . شما در چند دقیقه با ایجاد یک حساب کاربری رایگان می‌توانید از بسیاری از شرکت‌های خارجی طرف قرارداد CashU خرید کنید و هم چنین هر زمان می‌توانید حساب خود را با کارت‌های بانکی داخلی شارژ کنید . 

درواقع شما با کارت‌های بانکی خود از وب سایت‌های خارجی خرید می‌کنید ! 

در این پست سعی کردیم مطلب را به صورت ساده و کاربردی توضیح دهیم تا کسانی که تاکنون وارد این فضا‌ها نشدند به راحتی متوجه شوند.

چند نمونه از کاربردهای مهم CashU

۱- استفاده از آن برای شارژ حساب و برداشت از در بروکرهای فارکس 

۲-استفاده از سابت‌های بازی و سرگرمی و همچنین خرید ویزا کارت‌های مجازی

۳- شارژ کردن Skype و بسیاری دیگر از تلفن‌های اینترنتی

۴- خرید دومین و هاست های خارجی طرف قرارداد کش یو

و بسیاری از موارد دیگر

main2-980x280

 

چگونگی خرید اینترنتی 

۱- ثبت نام رایگان در وب سایت CashU . پس از ثبت نام همانند کارت‌های بانکی به شما شماره حساب تعلق میگیرد. لینک ثبت نام 

۲– شارژ حساب کاربری خود در CashU توسط شرکت‌های ایرانی طرف قرارداد CashU . شارژ حساب شما با استفاده از کارت‌های بانک‌های داخلی و به صورت اینترنتی انجام می شود. مثل این شرکت‌ : PayBuCashu

۳- خرید از وب سایت‌های طرف قرارداد CashU که روز به روز در حال افزایش اند.این خرید توسط شماره حساب کاربری شما در CashU انجام می شود.

 

به همین سادگی می شود از خیلی از وب سایت‌های خارجی سرویس‌های مورد نیاز را تهیه کرد.

 

برای خرید کالا بهتر است نه تنها از این روش بلکه از بسیاری روش‌های دیگر هم استفاده نکنید زیرا که تحریم‌ها و همچنین گمرک‌های داخلی و خارجی ممکن است برای کالای شما دردسر ساز شوند . بهتر است خرید های خارجی خود را برای سرویس‌های خدماتی انجام دهید.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

سلام.لدفا اگه میشه چنتا سایت خدماتی رو بدین ک از این کارا میکنه.ممنون

فرشته

ایول خیلی سایتت باحاله.دمت گرم!!  D:

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x